Amats – BIROJA ADMINISTRATORS(-E)

 

Mēs meklējam atraktīvu, pozitīvi domājošu, tajā pašā laikā atbildīgu cilvēku, kuram uzticēsim vadīt biroja dzīvi un ienest tajā savu enerģijas lādiņu. Darba noslodze var būt dažāda, tādēļ Tev ir jābūt spējīgam ātri, patstāvīgi pieņemt pareizo lēmumu, lai negaidītā brīdī biroja un pārējo kolēģu darbs ritētu gludi un stabili.

 

Prasības:

  • Pieredze biroja administrēšana, lietvedībā vai līdzīgā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību;

  • Augsta atbildības sajūta, organizētība un precizitāte;

  • Spēja strādāt komandā un patstāvīgi;

  • Teicamas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas;

  • Teicamas datorprasmes (MS Office, Open Office, Interneta vide u.c. programmas).

 

Darba pienākumi:

  • Biroja darba organizēšana;

  • Lietvedības dokumentu sagatavošana, pavaddokumentu apstrāde un tekstu apstrāde;

  • Laipna klientu apkalpošana un saziņas nodrošināšana, kā arī ar kompānijas partneriem un piegādātājiem;

  • Ienākošo telefona zvanu, e-pastu koordinēšana;

  • Dokumentu aprites nodrošināšana, uzņēmuma lietvedības dokumentu kārtošana, arī klientu rēķinu izrakstīšana;

  • Piedāvājumu un publisko iepirkumu dokumentācijas sagatavošana atbilstoši atklāto konkursu nolikumu prasībām;

  • Kvalitātes sistēmas dokumentu uzturēšana.

 

Mēs piedāvājam:

  • Atbildīgu, interesantu un dinamisku pilnas slodzes darbu ar jaunāko tehnoloģiju produktiem;

  • Jaunu un dzīvespriecīgu kolektīvu;

  • Sociālās garantijas;

  • Profesionālo kompetenču pilnveidošanu;

  • Starptautisku darba vidi;

  • Darba alga 1000 EUR pirms nodokļu nomaksas.

 

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt un e-pastu: info@hydrox.lv ar norādi BIROJA ADMINISTRATORS līdz 2019.gada 22. februārim.

 

Personīgi sazināsimies ar pretendentiem, kurus uzaicināsim uz darba interviju

 

Darba laiks – Pilna slodze

Darba vieta – Rīga, Lizuma iela 1

www.hydrox.lv

© 2015 - 2018 SIA HYDROX. Visas tiesības ir aizsargātas